weblogleed

In 2007 begon ik een weblog over mijn liefde voor alle textiele werkvormen. Omdat wegens mislukte migratie deze weblog niet meer bereikbaar is ben ik op blogspot verder gegaan.



maandag 9 april 2018

Inpakdoekjes

Marcella van "Nuttig en Fraai"pakt haar handwerkjes die nog moeten worden afgemaakt (Ufo's?) netjes in een theedoek en vouwt eens in de zoveel tijd een theedoek open en maakt de inhoud af. Ik vind dat een prachtig idee en dus staat er bij mij nu een mandje met in plaats van theedoeken boerenzakdoeken met daarin gevouwen verschillende werkjes die op voltooiing wachten. Kijken of ik net zoveel discipline op kan brengen als Marcella :-))

1 opmerking:

Marjan zei

Het staat in ieder geval gezellig!
Zelf zou ik een doekje even open doen, een stukje er aan werken, dichtdoen en het volgende doekje open doen😉. Maar ieder heeft natuurlijk haar eigen manier. Ben benieuwd hoe het je bevalt!