weblogleed

In 2007 begon ik een weblog over mijn liefde voor alle textiele werkvormen. Omdat wegens mislukte migratie deze weblog niet meer bereikbaar is ben ik op blogspot verder gegaan.



maandag 25 december 2017

Feestdagen

Op deze dag wens ik iedereen fijne Kerstdagen en een heel Gelukkig en creatief Nieuwjaar!
Behalve mijn kerstkaart maakte ik ook dit jaar een weefwerkje met een kerstboom. Op een zelfgemaakt raampje geweven met sokkenwol in meerkleurengaren. het resultaat is verrassend, heel anders dan het er op de bol uitziet en ook anders dan in breiwerk. Leuk om te doen!


1 opmerking:

Marjan zei

Je kaart is prachtig en je kerstboom vind ik schitterend zo in deze kleuren. Grappig dat het garen weer een ander effect geeft hij het weven!
Fijne jaarwisseling en een mooi, gelukkig en creatief 2018!
Groetjes weer